Ekm
ETKİNLİK RAPORU Kodlama yaparken çocuklar hareket etmeleri gereken alan sayısını saymaya, nesneleri ve konumları birbirleriyle ilişkilendirmeye ve hangi yönde ilerlediklerini belirtmeye başlarlar.Bu sayede kodlama çalışmaları çocukların yön, yer ve hareket hakkında düşünmelerine yardımcı olur ve matematik becerilerini güçlendirir. Bu bağlamda yapılacak çalışma için öncelikle etkinlik grupları oluşturulmuştur. Çocuklar birlikte kodlama yaparken en etkili yolu bulabilmeleri için fikirlerini birbirleriyle paylaşmaları gerektiği vurgulanmıştır. Bu şekilde dinleme ve kendi düşüncelerini başkalarına aktarma becerileri de gelişecektir.
Haz
ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA OKULUMUZ ÖĞRENCİ VELİ İŞBİRLİĞİ İLE HAZIRLANAN YARDIM KOLİLERİMİZ KARDEŞ OKULUMUZ ANTAKYA MANSURLU İLKOKULUNA ULAŞMIŞTIR.